موزیک و تم سانگ

موزیک و تم سانگ

موزیک و تم سانگ

موزیک و تم سانگ

  • ۰
  • ۰





مسابقات:


Neville and Lucha Dragons Vs Cosmic Wasteland

Kick off Match

در کیک اف شوی نایت اف چمپیونز بر خلاف پی پر ویو های قبلی شاهد یک مسابقه جذاب تگ تیم مچ با حضور نویل و استارداست خواهیم بود، هر چند که از لحاظ استوری این درگیری از اهمیت کمتری نسبت به سایر مسابقات برخوردار است اما حضور لوچا دراگونز و اسنشن در کنار این دو کشتی گیر می تواند یک مسابقه جذاب را برای شروع شب قهرمانان به وجود بیاورد.

 —————————————————————————————

Seth Rollins Vs John Cena

WWE United States Championship Match

با توجه به اینکه رولینز در این شب باید در دو مسابقه حاضر باشد، به احتمال زیاد در شروع پی پر ویو شاهد مسابقه جذاب سینا و رولینز سر کمربند U.S خواهیم بود.

با نگاه به عملکرد دو کشتی گیر از سامراسلم تا اکنون، این احتمال که سینا بتواند کمربند U.S را از رولینز پس بگیرد بسیار بیشتر است، اما همانطور که همه می دانید باید دید که آیا همچنان استوری کمپانی به نفع رولینز خواهد بود یا دوران او در شب قهرمانان با پایانش خواهد رسید.

—————————————————————————————

The New Day Vs The Dudley Boyz

WWE Tag Team Championship Match

پس از 10 سال شاهد حضور یکی از بهترین تگ تیم های تاریخ کمپانی برای کسب 10امین عنوان قهرمانی تگ تیم هستیم !

دادلی بویز با اقتدار از 5 هفته قبل تا حال تمامی تگ تیم های کمپانی از جمله قهرمان تگ تیم یعنی نیو دی را شکست دادند و به نظر می رسد که برای کسب 10 امین قهرمانی تگ تیم کمتر از 24 ساعت فاصله دارند.

—————————————————————————————

Dolph Ziggler Vs Rusev

Single Match


شاهد مسابقه ای خواهیم بود که استوری آن بسیار جذاب تر از خود مسابقه است !

با توجه به اتفاقات اخیر در هفته های گذشته و مصدومیت لانا، این احتمال که سامر ری به نفع زیگلر در این مسابقه عمل کند و دوباره شاهد حضور لانا بعد از پایان مصدومیتش در کنار روسف باشیم وجود دارد.

—————————————————————————————

Nikki Bella Vs Charlotte

Divas Championship Match


با نهایت تاسف و به بدترین شکل ممکن کمپانی WWE بالاخره رکورد طولانی ترین قهرمان دیواز را از ای جی لی گرفت و حال باید نیکی بلا را با 91 روز مسابقه ندادن سر کمربند دیواز و در نهایت برد DQ مقابل شارلوت، طولانی ترین قهرمان دیواز کمپانی نامید !!!

اگرچه کمپانی برای گرفتن رکورد از ای جی لی این فرصت طلایی را به نیکی بلا داد، اما با توجه به شرایط مسابقه نیکی بلا در نایت اف چمپیونز به نظر می رسد که کمپانی دیگر قصد حمایت از وی را ندارد و به احتمال خیلی زیاد شاهد اولین قهرمانی شارلوت در این شب خواهیم بود.

—————————————————————————————

Roman Reigns, Dean Ambrose & Mystery Partner Vs The Wyatt Family

 Tag Team Match

بر خلاف دو مسابقه قبلی که از جذابیت زیادی برخوردار نبود، مخفی بودن هویت سومین عضو از گروه دین امبروس و رومن رینز برای مقابله با براون استرومن این مسابقه به یکی از حساس ترین مسابقات این پی پر ویو تبدیل کرده است و بدون شک مهم ترین سوپرایز این شب خواهد بود.

اگرچه که خیلی ها از حضور کشتی گیران قدیمی و با سابقه کمپانی همچون د راک، کرت انگل و یا حتی جف هاردی به عنوان عضو سوم این گروه یاد می کنند، اما این احتمال که کمپانی یک غول دیگر همچون استرومن از NXT به دنیای WWE معرفی کند، بیشتر است.

—————————————————————————————

Ryback Vs Kevin Owens

Intercontinental Championship Match

بدون هیچ شک و تردیدی شاهد یکی از بهترین مسابقات نایت اف چمپیونز در این رویارویی خواهیم بود.

کوین اونز از همان روز اول و با شکست جان سینا و با توجه به پرومو های عالی که می تواند اجرا کند، نشان داد که استوری مهمی برای این کشتی گیر جدید در نظر گرفته شده است.

هر چند که برای خلاص شدن از کمربند NXT شاهد چند باخت وی بودیم، اما از سامراسلم 2015 و با شکست سزارو و عملکرد فوق العاده در هفته های بعد، اونز نشان داد که یک سطح بالاتر از سایر سوپراستارها کشتی می گیرید و باید دید که آیا می تواند اولین قهرمانیش را در شب قهرمانان بدست اورد یا خیر.

—————————————————————————————

Seth Rollins Vs Sting

WWE World Heavyweight Championship Match

در مین ایونت نایت اف چمپیونز شاهد مسابقه ای خواهیم بود که هر اتفاقی ممکن است در آن بیوفتد !

با توجه به اینکه رولینز باید در دو مسابقه حاضر باشد، این احتمال که باز هم به این کشتی گیر در این مسابقه کمک شود وجود دارد. از طرفی با توجه به رابطه خوب سینا و استینگ در هفته های اخیر این احتمال که جان سینا مانع از دخالت دیگران شود نیز وجود دارد و اما در صورت پیروزی ست رولینز مقابل استینگ این احتمال که شیمس در بهترین فرصت چمدان مانی ایت د بنک خود را کش کند محتمل تر از سایر پیش بینی ها خواهد بود.

—————————————————————————————

همچون پی پر ویو های قبلی با پست های ویژه نایت اف چمپیونز 2015 تا آخر امشب همراه ما باشید


نایت اف چمپیونز یا همان شب قهرمانان، اگرچه جزو پی پر ویو های طراز اول کمپانی محسوب نمی شود، اما امسال با حضور اسطوره هایی همچون استینگ و دادلی بویز قطعا جذاب تر و ویژه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

نایت اف چمپیونز 2015 در تاریخ 20 سپتامبر در شهر بزرگ هیوستون، ایالت تگزاس و در مجموعه ورزشی  Toyota Center برگزار خواهد شد.

برای ادامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.




  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • محمدامین رضاپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی